Dag 7 van Utvika naar Lærdal

3 augustus 2018 - Lærdalsøyri, Noorwegen

Vandaag de wekker gezet op 7:30 uur om de boel weer op de pakken en om 9:30 uur reden we de camping af. 304 km voor de boeg op weg naar camping http://www.laerdalferiepark.com/no in de hoop dat ze daar een plekje voor ons hebben.

We vertrokken met mooi weer, maar halverwege begon het te druppen en daarna begon het steeds meer te regenen.

Maar dat mocht de pret niet drukken , want de uitzichten onderweg waren prachtig. We hebben een flink stuk geklommen. Boven op de Filefjell hebben we een stop gemaakt. Het is er prachtig. Helaas nu erg nat en veel wolken. Maar we hebben er onze boterhammen gegeten en toch genoten van het uitzicht. Hier en door ook nog flinke stukken sneeuw. Ik vermoed dat wanneer het de komende dagen mooier weer is, we daar nog wel even naar terug rijden.

Eenmaal aangekomen op de camping hadden ze inderdaad plek voor ons, wat een geluk, want het is hier echt geweldig. Overal om ons heen hoge bergen en aan het begin van het Sognefjord.

Het Sognefjord is 204 km lang en daarmee het langste fjord van de wereld.

Het weer blijft vandaag heel wisselvalig. Hopenlijk morgen beter!