Dag 19: Dag Noorwegen - Hallo Billund- Legoland

15 augustus 2018 - Billund, Denemarken

Om 6:00 uur ging de wekker en hebben we snel aangepakt, maar uiteindelijk toch nog een beetje racen tegen de klok om voor 7:00 uur ingecheckt te zijn bij de Color Line. Maar het is gelukt, 6:58 checkten we in.

We hebben nog even op het dek staan kijken hoe we aan de andere kant van de eilandjes langs voeren die we vanaf onze campingplek konden zien, daarna binnen een plekje gezocht, want het was best fris.

Deze tocht duurde maar 3:15 uur en was eigenlijk zo voorbij. We hebben ook zeker wel een uur in de tax free shop rond gestruind. Parfum, eau de toilette, een Eos lippenbalsem, bier, wijn en fris tegen leuke prijsjes aangeschaft.

Vervolgens nog zon 5 uur onderweg geweest om op plaats van bestemming aan te komen: de camping bij Legoland, Billund.

Om bij de camping te komen, moesten we langs Legoland rijden en O wat zag dat er al leuk uit! Kinderen helemaal enthousiast. De camping is ook super leuk ingericht met allemaal legothemas en overal staan perkjes met legodieren.

We hebben verse broodjes besteld voor morgenochtend dus we kunnen dan lekker en goed ontbijten en dan helemaal los in het park 😀. Extra leuk is dat we dan ook ons lieve thuis buurtjes daar treffen!

Nu maar weer op tijd naar bed, even wat slaap inhalen.

Wat hebben we genoten van Noorwegen, het is zon super mooi en schoon land!  We gaan vast nog wel weer een keer terug!

1. Jaap en Erica.:
    15 augustus 2018
    Weer een leuke lange dag. Jullie hebben het toch geweldig gehad in Noorwegen. Super dat de kinderen er ook zo van genoten hebben,vergeten ze nooit weer.
    En dan morgen naar Legoland. Leuk hoor.
    Nu maar gauw lekker slapen. En dan hele fijne dag morgen.