Dag 21 en 22: Legoland, Nørre Nebel en Blåvand

18 augustus 2018 - Nørre Nebel, Denemarken

Gister hadden we de luxe dat we nog een dag toegang hadden tot Legoland. Voordat we naar het park konden moesten we eerst de caravan van de camping rijden. Voor camping en hotelgasten is er een speciale parkeerplaats, ideaal want we konden ruim parkeren en de caravan achter de auto laten zitten.

Het was een stuk minder druk dan de dag ervoor. Heel prettig want daardoor waren de wachttijden een stuk korter en konden we bij veel attracties zo doorlopen.

Rond 17:30 was het tijd om te vertrekken tot groot verdriet van vooral Daan, die moest ik echt door het uitgangspoortje duwen.

Het is ook echt wel een super leuk park, enorm genoten en veel plezier gehad.

We zijn naar Nørre Nebel gereden, waar Johan, Jantina en Mitch een vakantie huisje gehuurd hebben en waar we met de caravan bij het huisje kunnen staan. De bbq stond al aan, dus we konden zo aanschuiven. Enorm gezellige avond gehad, de kinderen hebben zich super vermaakt in het zwembad, dat bij het huisje hoort. Daarna lekker gedouched en toen lekker slapen.

Vandaag flink uitgeslapen, want de kinderen sliepen allemaal in het huisje, dus we werden van niemand wakker.

Na het late ontbijt zijn we vanmiddag met zijn allen naar Blåvand gereden om een mooie strandwandeling te maken.

In Blåvand staan Duitse bunkers op het strand. Deze zijn gebouwd in de Tweede Wereldoorlog als onderdeel van de Atlantikwall. In 1995 zijn ze door de kunstenaar Bill Woodrow getransformeerd in "ezels", vanwege de 50-jarige herdenking van de bevrijding van Denemarken.

Het was 22 graden, maar zwaar bewolkt en een enorme wind, dus we zijn goed uitgewaaid.

Daarna boodschappen gedaan voor het avond eten en de thuisreis morgen.

Dan zit onze geweldige vakantie er toch echt op!

1. Jaap en Erica.:
    18 augustus 2018
    Ja jammer dat het er nu bijna op zit. Maar jullie hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Zullen de kinderen nog lang over praten.
    Goede reis morgen. Wees voorzichtig.
  2. Susanne:
    18 augustus 2018
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt!
    Fijne avond en alvast goede reis!
  3. Jantina:
    19 augustus 2018