Dag 18: laatste dag in Noorwegen

14 augustus 2018 - Kristiansand, Noorwegen

Vandaag dan onze laatste dag in Noorwegen. We doen een beetje rustig aan, want morgen is weer een stevige reisdag. Na ons late ontbijt zijn we in de auto gestapt en zijn we eerst naar de haven in Kristianstad gereden om te timen of we inderdaad in 20 minuten bij de Color Line veerboot kunnen zijn. Dat was prima te doen.

Daarna hebben we bij de vismarkt gekeken en vandaar zijn we het centrum in gelopen. Na Bergen en Stavanger valt Kristiansand wel wat tegen.

Terug op de camping hebben we de bbq aangestoken, de zon begon lekker te schijnen, dus we zaten heerlijk op ons plekje.

Na de bbq een ijsje gegeten en vast wat opgeruimd. Inmiddels begon het aardig wat te waaien waardoor het best fris werd.

We werden getrakteerd op een hele mooie zonsondergang, een mooi cadeautje zo op onze laatste avond Noorwegen.

Nu snel slapen, want de wekker gaat om 6:00 uur. We moeten uiterlijk 7:00 uur zijn ingecheckt bij de boot. De boot brengt ons naar Hirsthals en vandaar rijden we naar Billund, naar de legoland camping.

1. Jaap en Erica.:
    14 augustus 2018
    Lekkere rustige dag dus.
    Nu lekker slapen. Morgen weer een hele lange reisdag.
    Hele goeie reis morgen. Voorzichtig. Op naar Legoland.
  2. Ernst:
    14 augustus 2018