Dag 3: lekker lui in Fredrikshaven

30 juli 2018 - Frederikshavn, Denemarken

Vandaag lekker uitgeslapen, geprobeerd de koelkast werkend te krijgen op de accu van de auto..helaas niet gelukt. Waarschijnlijk een verkeerde kabel met te weinig spanning in de auto. Op zich geen grote ramp, betekent alleen dat de koelkast niet werkt terwijl we rijden. Luxe probleem, is niet anders.

Vanmiddag alvast even gekeken bij de haven waar we morgenochtend de Ferry naar Oslo moeten nemen. Daarna het stadje rondgelopen, lekker gelunched op een terrasje en een lekker Tuborg biertje gedronken. Ondertussen wel een paar regenbuitjes.

Terug op de camping schepnetjes en een emmertje gekocht en lekker nog even naar de zee geweest. Water is heerlijk. Veel garnaaltjes gevangen en weer terug gegooid, gezwommen, kwallen ontweken, krabje gevangen en nog allemaal zeesterretjes gezien.

Zometeen voorbereiding treffen voor morgen. De bootreis duurt ruim 8 uur en we mogen in die tijd niet bij de auto en caravan, dus even goed bedenken wat we allemaal nodig hebben. Vanuit Oslo rijden we nog een aantal omhoog op zoek naar een camping.

1. A Steenhagen:
    30 juli 2018
    Wens jullie alvast een behouden vaart😀😊😀
  2. Jaap en Erica.:
    30 juli 2018
    Was weer een hele leuke gezellige dag zo te lezen.
    Heerlijk aan zee.
    Morgen lange reis op de boot.
    Goede reis en veel plezier verder.
    Leuke foto’s.
  3. Ernst:
    30 juli 2018
    Dat wordt genieten morgen, zeker als jullie het Oslofjord invaren. Veel plezier. Leuke verhalen. Dikke kussen en knuffels! ❤️
  4. Mathilde:
    31 juli 2018
    Leuk om te lezen lieve Pasterkampjes!
  5. Ap Holthuis:
    31 juli 2018
    Hoe moet dat nu met het bier,niet koel.😁Goede reis morgen.🛳