Dag 3: lekker lui in Fredrikshaven

30 juli 2018 - Frederikshavn, Denemarken

Vandaag lekker uitgeslapen, geprobeerd de koelkast werkend te krijgen op de accu van de auto..helaas niet gelukt. Waarschijnlijk een verkeerde kabel met te weinig spanning in de auto. Op zich geen grote ramp, betekent alleen dat de koelkast niet werkt terwijl we rijden. Luxe probleem, is niet anders.

Vanmiddag alvast even gekeken bij de haven waar we morgenochtend de Ferry naar Oslo moeten nemen. Daarna het stadje rondgelopen, lekker gelunched op een terrasje en een lekker Tuborg biertje gedronken. Ondertussen wel een paar regenbuitjes.

Terug op de camping schepnetjes en een emmertje gekocht en lekker nog even naar de zee geweest. Water is heerlijk. Veel garnaaltjes gevangen en weer terug gegooid, gezwommen, kwallen ontweken, krabje gevangen en nog allemaal zeesterretjes gezien.

Zometeen voorbereiding treffen voor morgen. De bootreis duurt ruim 8 uur en we mogen in die tijd niet bij de auto en caravan, dus even goed bedenken wat we allemaal nodig hebben. Vanuit Oslo rijden we nog een aantal omhoog op zoek naar een camping.